Jimaki
Broekwegzijde 120, 2725 PE Zoetermeer, Netherlands
4.6
50 reviews
8 comments
3FCV+MQ Zoetermeer, Netherlands
Location reporting
Claim this location
Monday: 13–17
Tuesday: 9–17
Wedneasday: 9–17
Thursday: 9–17
Friday: 9–17
Saturday: 9–16
Sunday: Close
Tuesday: 9–17
Wedneasday: 9–17
Thursday: 9–17
Friday: 9–17
Saturday: 9–16
Sunday: Close
You will be helped by a very sweet couple who are always in for a joke and a chat! And what strikes me very positively; they know a lot of elderly people (shop is close to retirement home) who buy their weekly magazine or newspaper there by name!! And also for "the girl" who often helps there, they are sweet and she is also very helpful.
(Original)
Super winkeltje!
Je wordt geholpen door een zeer lief echtpaar wat altijd in is voor een grapje en een praatje! En wat mij erg positief opvalt; ze kennen heel veel ouderen (winkel ligt dicht bij bejaardentehuis) die daar hun weekblad of krantje kopen bij naam!! En ook voor "het meisje" wat daar vaker helpt zijn ze lief en ook zij is heel behulpzaam.
(Original)
De zogenaamde vriendelijkheid hier stuit me telkens weer tegen de borst. Ik kom hier enkel een alleen voor een poststuk te komen, als het echt niet anders kan. Maar liever kies ik bij voorbaat al een ander post agent schap, bij voorbeeld in het stadshart, waar wel oprecht vriendelijke mensen werken.
The store itself is extremely rich in assortment; if you want to send a card, you have to go to Jimaki. If you are looking for a certain magazine (NL), there is a good chance that they have it!
But, do you see an older man or lady with curly hair; go another day ;-)
(Original)
De vier sterren zijn puur voor Daantje, wat een lieve schat is zij. Vriendelijk, behulpzaam, niet beroerd om te werken.
De winkel zelf is enorm rijk aan assortiment; als je een kaart wil versturen, moet je naar Jimaki. Zoek je een bepaald tijdschrift (NL) dan heb je goede kans dat zij het hebben!
Maar, zie je een oudere man of dame met krullen; ga een andere dag ;-)
I come here several times a week and I leave the house happy or smiling at all three. Don't understand any of those nasty comments.
(Original)
Fijne winkel, groot assortiment en gezellige medewerkers. Nooit te beroerd om te helpen of mee te denken.
Ik kom hier meedere keren per week en bij alledrie ga ik vrolijk of lachend weer de deur uit. Snap niets van die sommige nare opmerkingen.
(Original)
Heel klantvriendelijk en ruime sortering aan pijptabakken.